fredag 29 april 2011

arbete

I dessa tider så känns det som tiden bara försvinner. Hinner inte med, på en vecka så är björkarna helt gröna och det är sommar. Och vi är inte riktigt färdiga med veden ännu, aj, aj. Ska ta ett ryck till idag och hoppas bli klar. När det blir så här fint väder så känns det semester!
Sitter på kontoret idag och gör undan saker som inte blivit gjorda innan i veckan. När jag flög hem igår från Stockholm träffade jag en gammal jobbarkompis från Evab i Eneryda. Ett kul och givande samtal. Fortsatte sen till Helene i Vislanda för att träffa tjejgänget och äta gott! När jag kom hem så skulle Michael lägga mina sommahjul i bilen för byte men vi hittade dom inte. Idag på morgonen fick det mysteriumet en upplösning efter ha varit hos bilmek trodde dom var där, men inte. Dom var i Fölshult, jag blir orolig för mitt minne! Tur att det är fredag igen. Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar