måndag 6 augusti 2012

Semestern är slut

Första dagen på jobbet efter en härlig semester. Började med Visby en vecka och givetvis Almedalen. Var inte så aktiv som jag brukar, var i panelen på ett seminarie som folkbildningsrådet hade. Handlade om den nya kultursamverkansmodellen och folkbildningens roll. Lyssnade på partiledarna där Stefan L var riktigt bra. Annars var det att ta det lungt som gällde. Hemma igen så finns det ju alltid att göra, finessen med semester är ju att man kan göra det i sin takt. Kan sätta sig och läsa om man vill. Har inte riktigt gjort allt jag tänkt mig men nästan. Å andra sidan har jag gjort sånt jag inte tänkt mig. Idag har det varit rensning som gällt och förbereda sig för det som komma skall i veckan. Imorgon möte med partidistriktet senare i veckan möte om regionbilding i södra Sverige. Med andra ord så är man tillbaka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar